Har du behov for noget praktisk handyman-hjælp til hjemmet eller arbejdspladsen?
Så er jeg måske dit bedste bud på en dygtig, kompetent og personlig handyman på Bispebjerg. Med mere end 10+ års erfaring i branchen har jeg set det meste før – og jeg kan også hjælpe dig godt videre.
Book min hjælp herunder, ring mig op eller læs mere om min service her på siden.
Praktiske hængepartier i hjemmet og på arbejdspladsen er ophav til mange ting: Manglende ro i rummet, forstyrrelser og dårlig samvittighed.
Heldigvis er hjælpen ikke langt væk.
Hos HandymanKBH hjælper jeg og mine kollegaer hver dag Københavns borgere med professionel handymanhjælp, så vores kunder kommer godt på plads hvor end de befinder sig – og det gælder selvfølgelig også, hvis du har behov for en handyman på Bispebjerg.
Herunder kan du se et udsnit af de opgaver, vi typisk er ude og klare for vores kunder:
– og meget, meget mere!
Faktisk er der ikke så mange begrænsninger på hvad du kan bruge min hjælp til – så længe vi taler det rent praktiske arbejde i hjemmet, eller småt anlægsarbejde.
Hvis du er i tvivl om hvorvidt jeg også kan varetage dit projekt, så er du mere end velkommen til at ringe og høre mig ad.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
En oplevelse med HandymanKBH – en oplevelse med mig – er en, mine kunder husker. For det gode, altså.
Jeg går højt op i, at alle mine kunder, store som små, skal have en god oplevelse med min service. Når jeg kommer ud forbi dig i Bispebjerg, så vil vi lægge ud med sammen at tage et kig på det, du skal have lavet. Hvis du har særlige ønsker til arbejdet, så lufter du dem for mig her. For det meste kan jeg efterkomme det.
Så går jeg ellers i gang – og du kan lave hvad du vil imens jeg arbejder. Kvaliteten i mit arbejde er sikret gennem min store erfaring.
Hos mig får du altid en personlig og imødekommende service. Jeg lytter til dig, og får det, du skal have ordnet, til at spille – så løsningen præcist matcher det, du efterspørger.
Så – er du klar til at få Bispebjergs (måske) bedste handyman ud forbi dig?
Giv mig et kald, eller book dig ind hos mig herunder. Så laver vi en god aftale.
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K