Har du brug for praktisk hjælp fra en professionel handyman i Charlottenlund? Har du fået dårlig samvittighed over de praktiske hængepartier i hjemmet eller på arbejdsplasen?
Måske ved du bare ikke hvor du skal begynde?
Start her – hos HandymanKBH.
Med mere end 10+ års erfaring som handyman i Charlottenlund hjælper jeg hver dag hovedstadens borgere med elegante, funktionelle løsninger på det praktiske. Og jeg kan selvfølgelig også hjælpe dig.
En handyman er, kort sagt, sådan en man kan bruge til det meste. En professionel handyman – som mig – kan du bruge til lidt mere.
Faktisk er der ikke så mange begrænsninger på min service. Når det kommer til spændet på de opgaver, jeg løser for mine kunder, så er det meget bredt. Jeg har set det meste før – og det betyder, at jeg med stor garanti også kan hjælpe dig godt videre med løsninger, der holder.
Hvis du alligevel gerne vil have et lidt mere konkret “servicekatalog” på disken, så får du herunder nogle eksempler på de opgaver, mange bruger mig til:
Ja, det er nærmest bare fantasien, der sætter grænser for en professionel handyman i Charlottenlund.
Er du alligevel i tvivl om hvorvidt jeg også kan klare dine opgaver, så giver du mig bare et kald. Så tager vi en uforpligtende snak om tingene.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Når du bestiller mig til en opgave er processen ganske simpel.
Afhængig af hvor opgaverne er kommer jeg ud forbi dig eller din arbejdsplads til aftalt tid. Her vil vi sammen tage et kig på det, du skal have ordnet. Har du særlige ønsker til løsningerne lufter du dem for mig her, og så efterkommer jeg dem selvfølgelig.
Når jeg går i gang bruger du bare tiden på det, der giver mest mening for dig. Om det er at smække benene op og se Netflix, løbe en tur eller få ungerne sendt afsted i børnehave – ja, det er helt op til dig.
Når jeg er færdig med arbejdet kan du nyde en flot, funktionel og holdbar løsning. Det giver god samvittighed når tingene spiller – også for mig, selvfølgelig.
Med mig får du en smilende handyman, der dukker op med god energi, og værktøjet i orden – og så lytter jeg selvfølgelig til dine ønsker og behov.
Er du klart til at få den (måske) bedste handyman i Charlottenlund ud forbi dig?
Book dig ind herunder, eller giv mig et kald – så ses vi!
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K