Hvis køkkenlågerne hænger, gavlen skal males og der skal installeres nye lister i stuen – ja, så er det ved at være tid til at få fat i en handyman i Dragør.
Det er tid til at tage fat i Henrik fra HandymanKBH.
Med mere end 10+ års erfaring som handyman i Dragør og omegn har jeg set og hjulpet byens borgere med det meste – og jeg kan også hjælpe dig. Book mig herunder, eller læs mere om min service her på siden.
Som professionel handyman i Dragør er der ikke rigtig nogen begrænsninger på hvad du kan bruge mig til.
Jeg arbejder sådan set med det meste – ja, jeg laver faktisk alt. Næsten da. Om det er døren, der binder, terrassen, der skal have noget olie, og sådan set også hvis du mangler hele terrassen.
Jeg har ikke et fast servicekatalog. Har du brug for praktisk hjælp af en hvilken som helst art, så kan du tage fat på mig. Herunder kan du se nogle eksempler på de opgaver, jeg typisk løser for mine kunder:
Hvis du står med et projekt, og er i tvivl om jeg kan varetage opgaven, så er du fri til at give mig et uforpligtende kald. Så tager vi en dialog om det.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Når du tager fat på mig fortæller du mig lidt om det, du skal have ordnet. Vi aftaler tid og sted – og der dukker jeg op.
Sammen kaster vi et blik på sagerne inden jeg går i gang. Her har du mulighed for at komme med dine ønsker til hvordan den endelige løsning skal se ud – og dem tager jeg selvfølgelig højde for.
Når jeg går i gang kan du bruge tiden, som du har lyst. Du har garanteret mange ting på programmet, og det skal jeg ikke forstyrre. Men hvis du vil snakke, så er jeg selvfølgelig med på en sludder for en sladder, mens jeg arbejder.
Når jeg er færdig kan du nyde resultatet, som altid står flot, skarpt og funktionelt.
Lyder det fristende?
Så tag fat i den (måske) bedste handyman i Dragør herunder – så laver vi en god aftale.
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K