Brug for en handyman på Frederiksberg – enten til nogle praktiske opgaver derhjemme, eller på arbejdspladsen?
Så er HandymanKBH svaret for dig. Med mere end 10 års erfaring i branchen sikrer jeg dig de gode praktiske løsninger, som får dig godt på plads. Book mig her, eller giv mig et kald – eller læs mere om min service på siden her.
Når lamperne blot ligger i kassen, gardinerne endnu ikke dækker vinduerne, eller du mangler at få rejst skuret udenfor – ja, så står jeg klar til at hjælpe dig godt videre.
Som handyman på Frederiksberg hjælper jeg hver dag byens borgere med alskens stort og småt af praktiske opgaver. Og jeg kan også hjælpe dig.
Herunder kan du se et udsnit af nogle af de opgaver, som jeg hjælper mine kunder med:
Hvis du ikke lige ved, om jeg også kan hjælpe dig videre med din opgave, så er du fri til at kontakte mig. Ganske uforpligtende og gratis, selvfølgelig.
Jeg har set og arbejdet med det meste før, så chancerne er gode for, at jeg også kan hjælpe med dine projekter.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Jeg sætter en stor ære i at gøre en forskel for de kunder, som jeg hjælper i hverdagen. Det gælder uanset om du er privatkunde eller erhvervskunde.
Når du bestiller mig til en opgave, så kommer jeg ud forbi dig på et tidspunkt, der passer ind i din kalender. Her vil vi tage et kig på det, du skal have ordnet – og hvis du har særlige ønsker til hvordan og hvorledes, så lufter du dem bare for mig her.
Jeg har set og gjort det meste før, så jeg kan også efterkomme de fleste krav – så længe fysikkens love tillader det, selvfølgelig.
Ud over en god løsning på dine opgaver får du selvfølgelig også en glad, konstruktiv og grundig handyman. For dét er hvad jeg er. Det samme gælder de kollegaer, jeg arbejder sammen med.
Det garanterer den gode oplevelse hos dig.
Så er du klar til at få Frederiksbergs (måske) bedste handyman ud forbi dig?
Så giver du mig bare et kald – eller booker dig ind direkte gennem knappen herunder. Så ses vi snart!
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K