Hvis de praktiske hængepartier stiger dig over hovedet, giver dårlig samvittighed eller rod i hjemmet, så sidder du allerede med den oplagte løsning:
En professionel handyman i Gentofte – gennem HandymanKBH.
Med mere end 10+ års erfaring som handyman i Gentofte (og resten af hovedstaden) hjælper jeg hver dag københavnerne med at sikre gode løsninger på det praktiske, der plager dem. Om det er en dør, der binder, eller træterrassen, der for 3. sæson i træk blot eksisterer som en god idé på papiret.
Kontakt mig i dag, og kom det praktiske til livs – eller læs mere om min service herunder.
Som handyman kan man klare det meste. Og som professionel handyman faktisk en smule mere.
Når du bestiller mig til en opgave, så får du både personlighed og faglighed i samme pakke. Med mere end 10 år i branchen har jeg set det meste før. Og de gode løsninger skal vi også nok nå frem til hos dig.
Jeg har ikke noget bestemt service-katalog, som jeg fremviser til mine kunder. Hvis du tænker, at dit problem er en sag for en dygtig handyman, så kan du med garanti bruge mig til det. Herunder kan du se et udsnit af de ting, jeg hjælper mange af mine kunder med:
Er du i tvivl om jeg kan finde en god løsning for dig? Giv mig et kald – så finder vi hurtigt ud af det.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Det er let at komme i mål med de praktiske hængepartier og projekter, når du bruger mig som din handyman i Gentofte.
Når du bestiller mig, så kommer jeg ud forbi på aftalt tid og sted. Sammen tager vi et kig på de ting, du skal have ordnet – og hvis du har særlige ønsker til løsningen fortæller du mig om det her. For det meste kan jeg sagtens efterkomme mine kunders ønsker.
Så går jeg i gang med arbejdet. Imens bruger du tiden som du vil. Måske skal du selv på arbejde, måske smækker du blot benene op til en god serie på HBO MAX, eller også kan det være, at du får besøg af en gammel ven. Helt op til dig.
Når jeg er færdig kan du nyde synet af en flot løsning, der holder. Så er det slut med dårlig samvittighed og unødig rod i sindet.
Alt mit arbejde udfører jeg med et smil og en portion god energi. Jeg lytter til hvad du måtte have af ønsker, og så får jeg tingene til at spille på rekordtid.
Lyder det som noget for dig?
Så book den (måske) bedste handyman i Gentofte herunder, eller giv mig et kald. Så tager vi en uforpligtende snak om hvad du skal have ordnet.
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K