Hvis du står med et behov for hjælp fra en professionel handyman i Hellerup, så er du landet det rigtige sted på internettet.
Hos HandymanKBH kører jeg hver dag København tyndt for at hjælpe byens borgere og virksomheder med stort og småt af praktiske opgaver. Og jeg kan selvfølgelig også hjælpe dig.
Book mig herunder, eller giv mig et kald – så tager vi en uforpligtende dialog om hvad du skal have ordnet.
Du kan bruge mig til alle de opgavetyper, som du normalt ville bruge en handyman til – og mere endnu.
Med mere end 10+ år i branchen har jeg set og hjulpet med det meste. Det gør mig i stand til at anvende flere forskellige fagligheder, når jeg er ude for at hjælpe mine kunder videre med de praktiske projekter og hængepartier.
Herunder kan du få et indblik i nogle af de opgaver, jeg ofte bliver kaldt ud til:
Faktisk er der slet ikke så mange begrænsninger på hvad du kan bruge mig til. Det er blandt de mange fordele ved at bruge min handyman-service i Hellerup.
Hvis du er i tvivl om hvorvidt jeg også kan hjælpe med en løsning på din opgave, så giver du mig bare et kald. Det er gratis og uforpligtende at høre ad!
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Jeg går op i, at min service skal være en god oplevelse for mine kunder.
Når du kontakter mig aftaler vi et tid og sted, hvor arbejdet skal foregå. Når jeg kommer fordi, så tager vi sammen et kig på det, du skal have fikset. Hvis du måtte have særlige ønsker eller krav til løsningerne, så efterkommer jeg dem selvfølgelig så godt, som fysikkens love tillader det.
Alt sammen foregår med et smil og en behagelig indstilling fra min side af. Hos mig og mine kollegaer får du en personlig service og et behageligt menneske – ud over en dygtig handyman, selvfølgelig!
Kvaliteten i mit arbejde er sikret gennem min erfaring. Og hvis du får en af mine kollegaer ud forbi i stedet for mig, så kan de også bære opgaven – jeg vidensdeler dagligt med dem, og de med mig, så vi alle får skærpet hinandens faglige kompetencer.
Og det kommer jo dig til gavn som kunde.
Er du klar til at få Hellerups (måske) bedste handyman ud forbi dig?
Så lad mig høre fra dig. Book mig herunder, eller ring mig op – så tager vi en gratis og uforpligtende dialog om dine opgaver og projekter.
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K