Hvis du har behov for praktisk hjælp på Sydhavnen, så finder du løsningen her på siden:
Det er mig, Henrik – din helt egen personlige handyman på Sydhavnen.
Med mere end 10+ års erfaring som handyman i hovedstaden hjælper jeg hver dag byens borgere med store og små praktiske løsninger. Og det gælder selvfølgelig også, når der er behov for en handyman på Sydhavnen. Book mig med det samme, eller læs mere om min service længere nede på siden.
De fleste ved udemærket hvad man kan bruge en handyman til. Det handler nemlig om noget med at hænge lamper op, reparere på cyklen og fikse bruseren, når der ikke er tryk nok på.
Med en professionel handyman på Sydhavnen, som du finder her, kan du få hjælp til endnu mere endnu. Ja, faktisk hjælper jeg med det meste – så længe vi taler om praktisk arbejde i hjemmet, eller på arbejdspladsen.
Jeg har ikke et fast servicekatalog, men jeg kan give dig nogle eksempler på opgaver, jeg ofte møder hos mine kunder:
…og jeg laver meget, meget mere!
Hvis du er i tvivl om hvorvidt jeg også kan varetage din opgave, så ringer du mig bare op. Det er selvfølgelig helt uforpligtende.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Når jeg hjælper mine kunder med det praktiske, så går jeg op i at gøre tingene ordentligt. Og det gælder både det rent håndværksmæssige såvel som alt det øvrige.
Booker du mig, så mødes vi på aftalt tid og sted – enten hjemme hos dig, eller på arbejdspladsen, hvis det er der, projektet skal foregå. Her tager vi sammen et kig på tingene – og du får mulighed for at præsentere de ønsker til løsningen, du måtte have.
Når jeg går i gang kan du bruge tiden på det, der giver bedst mening for dig. Om det er at tage på arbejde, smække benene op i sofaen eller lave mad til familien – ja, det er helt op til dig.
Og når projektet står færdigt kan du nyde synet af en god, holdbar og funktionel løsning. Om det er cyklerne, der skal gøres sommerklar, eller en smart opbevaringsløsning i hulrummet over skabet, eller noget helt tredje.
Alt mit arbejde foregår selvfølgelig med et smil og god energi.
Lyder min handyman-service på Sydhavnen som noget for dig?
Så book mig herunder, eller giv mig et kald og fortæl mere om hvad du ønsker at få fikset.
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K