Har du behov for noget praktisk hjælp til små eller store projekter i Valby? Det være sig i hjemmet, eller på arbejdspladsen?
Så finder du ingen bedre og mere personlig handymanhjælp end den, du får med mig – gennem HandymanKBH. Med mere end 10+ års erfaring i branchen har jeg set og prøvet det meste før. Og jeg kan også hjælpe dig godt videre med de praktiske projekter og/eller hængepartier.
Kontakt mig i dag – så finder vi en god løsning sammen.
En handyman er ikke det samme som en tømrer, murer, snedker eller andre fagpersoner, der kan et håndværk. For en handyman er nemlig ikke begrænset til ét enkelt fagområde.
Dét er en styrke – hvis ellers den pågældende handyman kan sit kram.
Hos mig får du en professionel handyman i Valby med mere end 10 års erfaring i branchen. Gennem tiden har jeg været ude til et utal af opgaver hos kunder over hele København – og der er snart ikke det, jeg ikke har prøvet.
Det betyder, at jeg også kan hjælpe dig godt videre med de ting, du står og mangler hjælp til. Både stort som småt.
Herunder får du et overblik over nogle af de ting, jeg kan hjælpe dig med:
– og meget mere endnu!
Faktisk er der ikke så mange begrænsninger på det, jeg kan hjælpe dig med – ud over dem, fysikkens love dikterer, selvfølgelig. Ring og hør ad, hvis du er i tvivl om jeg også kan hjælpe med dit projekt.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Kvaliteten i mit arbejde skal være i orden. Og oplevelsen skal være god.
Begge dele arbejder jeg hårdt på at efterkomme – ved hver en opgave, jeg er ude til.
Når jeg kommer ud forbi dig, så tager vi sammen et kig på det, du skal have ordnet. Her får du mulighed for at lufte dine særlige ønsker og krav til løsningerne – og jeg kan som oftest efterkomme det hele.
Oven i hatten får du en god, personlig service, et højt humør og en konstruktiv indstilling til arbejdet. Hvis projektet strækker sig over flere dage aftaler vi os til tidspunkter, der passer ind i din kalender – her skal jeg nok være fleksibel.
Så hvis du er klar til at få Valbys (måske) bedste handyman ud forbi dig…
Ja, så har du nu mit nummer herunder. Giv mig et kald med det samme, og lad os tage en uforpligtende dialog om det, du står og mangler hjælp til. Du kan også booke dig ind direkte via den grønne knap.
Jeg ser frem til at hjælpe dig godt videre!
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K