Knirker døren ind til børnenes soveværelse? Ligger loftslamperne blot i en kasse, og samler støv? Eller skal cyklerne gøres køreklar til sæsonen?
Så er det godt at kende en handyman i Vanløse. Dét finder du her.
Med mere end 10+ års erfaring som handyman i Vanløse hjælper jeg hver dag mine kunder med gode løsninger på de praktiske hængepartier og projekter. Og jeg kan også hjælpe dig.
En handyman kan man bruge til mange ting. Og en professionel handyman i Vanløse kan man bruge til lidt mere.
Jeg er professionel handyman, og har været det i mange år. Hver dag hjælper jeg mine kunder med at få styr på de praktiske projekter – hvad enten de er store eller små.
Hvad kan du så bruge mig til? Jo, svaret er sådan set enkelt: Du kan nemlig bruge mig til alt det, du tænker, at en handyman ville kunne klare – og lidt til.
Et servicekatalog som sådan har jeg ikke – men herunder kan du se nogle eksempler på opgaver, jeg typisk er ude for at løse for mine kunder:
Hvis det, du skal have ordnet, ikke er på listen herover, så kan jeg garanteret godt hjælpe dig alligevel. Giv mig et kald, og så tager vi en uforpligtende snak om tingene.
Med os slipper du for den anonyme håndværker, og får en positiv, personlig service ud over det sædvandlige.
Hos os får du en professionel handyman til priser, der kan gennemskues og betales af almindelige mennesker.
En ægte handyman er én, der kan klare et stort spænd af forskellige opgaver – og vigtigst af alt: din opgave. Det kan vi!
Hvis du er i tvivl om hvilken prismodel din opgave kræver, så tager du bare fat på mig. Forskellen i timepriserne er ikke så stor, men jeg har forståelse for, at det selvfølgelig betyder noget for nogen.
Når du bestiller handyman-hjælp hos HandymanKBH, så foregår det helt enkelt og ukompliceret.
Jeg kommer ud forbi dig på aftalt tid og sted, og så gennemgår vi sammen de ting, du skal have lavet. Uanset projektets størrelse kan du være med til at lægge planen, og indvilge mig i de ønsker og krav, du måtte have til løsningerne. Jeg efterkommer selvfølgelig dine ønsker – såfremt de fysiske love tillader det.
Når jeg går i gang med arbejdet kan du gøre hvad du har lyst til. Smæk benene op og tag en skraber, tag på arbejde, gå en tur i svømmehallen eller noget helt andet. Hvis du gerne vil sludre imens jeg arbejder har jeg ladet mig fortælle, at jeg er en fremragende samtalemakker.
Når jeg er færdig kan du nyde synet af en flot, funktionel løsning – en løsning, der bare holder.
Lyder det som noget for dig?
Så tøv ikke med at booke den (måske) dygtigste handyman i Vanløse. Jeg glæder mig til at tage en uforpligtende dialog med dig.
Det korte svar er: Ja, det gør vi! Og er du stadig i tvivl om hvorvidt vi kan klare din opgave er det altid gratis at ringe og høre os ad :-)
Selvfølgelig vil der altid være nogle praktiske opgaver, der kræver specialiseret viden inden for et bestemt felt. Elektriker- og VVS-opgaver er et oplagt eksempel på ting, der kun må udføres af uddannede personer.
Vi bestræber os selvfølgelig altid på at løse dit problem bedst muligt første gang. Men hvis noget mod forventning alligevel skulle gå galt, så er vi til at snakke med om tingene.
Hvis vi selv bærer ansvaret for fejlen, så tager vi en dialog om tingene, og finder en god måde at kompensere dig på.
For hver gang vi skal komme ud forbi dig til en opgave tager vi 399 kr. i opstartsgebyr.
Opstartsgebyret dækker flere ting:
Opstartsgebyret hos os er et fast, lavt beløb – ens for alle. Så bliver den samlede pris for dig også let og gennemskuelig.
Hvis du skal bruge en time af vores arbejdstid på en opgave, så er regnestykket ganske simpelt. Det får du herunder:
Du kan altså få én time af vores arbejdstid for mindre end 1.000 kr. Og jo længere tid vi skal bruge hos dig, desto mindre bliver den gennemsnitlige timeløn, da du kun skal betale opstartsgebyret én gang.
Husk, at prisen for evt. materialeforbrug kommer oven i vores timepriser.
Flere priseksempler:
Jeps, vi sørger selv for, at vi har alt det vi skal bruge til at løse din opgave.
Hvis du selv har materialerne til opgaven, men vil have vores hjælp til at stykke det hele sammen, så lad os meget gerne vide hvad du har i forvejen.
Hvis det kræver en stige at løse din opgave vil det også være en fordel, hvis du fortæller os om du selv har en på forhånd. Vi foretrækker nemlig at cykle rundt mellem dagens opgaver – men vi tager selvfølgelig bilen, hvis vi skal have en stige med.
Når vi er færdige med vores arbejde ude hos dig vil vi sende dig et indbetalingskort på din mail. Der kan du betale.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K